رونمایی از گوشی Xiaomi Mi 7 در فوریه 2018!

رونمایی از گوشی Xiaomi Mi 7 در فوریه 2018!

گوشی می 7
علاوه بر گوشی OnePlus 6 یکی دیگر از گوشی هایی که قرار است در سال 2018 به بازار آید گوشی Xiaomi mi 7 خواهد بود.
بعد از تاخیر طولانی در عرضه Mi 6 در سال 2017 حال شرکت شیائومی به منظور بهینه سازی تراشه اسنپ دراگون 845 با شرکت کوالکام همکاری کرده است تا بتواند از این تراشه درساخت گوشی شیائومی می 7 استفاده کند.
بدون شک گوشی Xiaomi Mi 7 یکی از بهترین گوشی هایی خواهد بود که در سال 2018 معرفی خواهد شد. این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 845 استفاده خواهد کرد و در ماه فوریه سال 2018 عرضه خواهد شد؛ اما تا آن زمان مدت زیادی باقی مانده است. در حال حاضر شرکت کوالکام و شرکت شیائومی در حال بهینه سازی و ساخت تراشه snapdragon 845 برای گوشی Xiaomi Mi 7 هستند.
احتمال می رود که مرحله آزمایشی شیائومی می 7 در ماه نوامبر شروع شود و در ماه فوریه آزمایش نهایی آن انجام گیرد و این دقیقا زمانی است که این گوشی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. همان طور که می دانید گوشی شیائومی می 6 در ماه فوریه 2017 معرفی شد اما در ماه آوریل به بازار آمد به این دلیل که آنها تراشه اسنپ دراگون 835 را به تعداد کافی نداشتند تا بتوانند به موقع این گوشی ها را جهت فروش عرضه کنند.

گوشی شیائومی می7
احتمال می رود که شیائومی می 7 به طور رسمی در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا معرفی شود.
حال چرا مهم است که این گوشی در ماه فوریه عرضه شود؟
حقیقت این است که هیچ یک از گوشی هایی که اخیرا به بازار آمده اند انقلابی را در گوشی های همراه به وجود نیاورده اند و در واقع در طی ماهای گذشته گوشی های متفاوتی به بازار نیامده است؛ به طور مثال یکی از بهترین گوشی هایی که این روزها شما می توانید خریداری کنید گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 است این درحالی است که بسیاری از گوشی هایی که اخیرا معرفی شده اند کیفیت یکسانی با این گوشی دارند در حالی که قیمت نسبتا بالایی نیز دارند.
خبر خوب این است که اگر قصد خرید یک گوشی جدید در سال 2018 را دارید شیائومی می 7 یکی از گزینه هایی است که می توانید در نظر داشته باشید چرا که بدون شک یکی از بهترین گوشی های سال 2018 خواهد بود؛ اما هنوز چیزی از حدود قیمت این گوشی مشخص نشده است؛ اما احتمال می رود که قیمت این گوشی کمی از گوشی شیائومی می 6 بالاتر باشد. همچنین تایید شده است که این گوشی از شارژ سریع و شارژ بی سیم برخوردار بوده و همچنین پنل پشت آن نیز سرامیکی است. از آنجایی که این شرکت با Qi همکاری دارد انتظار می رود که تمام گوشی هایی که قرار است در سال 2018 روانه بازار شوند از استاندارد Qi پشتیبانی کنند. همچنین برخی از شایعات حاکی از آن است که این گوشی به صورت بدون لبه طراحی خواهد شد و از مشخصه تشخیص چهره نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی شیائومی می7

نظرات

پست‌های پرطرفدار